Onnistunut pakkaus on oleellinen osa tuotetta. Käyttötarkoitusta palveleva pakkaus ja onnistunut visuaalinen tyyli luovat lähtökohdat onnistuneelle tuotteelle. Siksi meillä on oma suunnittelija, brändijohtaja Elisabeth J. Strifeldt, joka luo tuotteelle erityisen ilmeen ja vahvistaa näin brändiä. Noudatamme Ruokaviraston ohjeita omavalvonnasta, jossa on myös pakkauksille omat vaatimukset.
Hyvin suunniteltu pakkaus suojaa tuotetta ilman hapelta, valolta, lialta ja kolhuilta. Meillä on tarjolla myös litteitä pakkauksia, jotka ovat käytössä usein kätevämpiä kuin perinteiset pyöreät tablettipurkit. Pakkaussuunnittelussa otamme huomioon myös käytön helppouden ja kierrättämisen tärkeyden. Hyvin suunniteltu pakkaus tukee tuotteen markkinointia. Etiketti tiedottaa, auttaa erottumaan muista ja herättää ostajan kiinnostuksen. Pakkausten on oltava myös kestäviä, silloin niitä on helppo kuljettaa, varastoida ja panna esille kaupan hyllylle.